یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ايران اينترنت ندارد

تیک نیوز

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴:۰۰


عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اعتقاد بر اينکه با شرايط فعلي وضعيت اينترنت مي توان گفت که اينترنتي در کشور وجود ندارد، اعلام کرد: خدمات نامناسب اين شبکه در شان ايرانيان نيست.

وايمکس نيوز- گيورک وارطان در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينکه سرعت اينترنت به اندازه اي پايين است که اصلا اينترنت حساب نمي شود، گفت: قيمت بالا، سرعت پايين اينترنت و خدمات نامناسب اين شبکه در شان ايرانيان نيست.
وي با تاکيد بر اينکه بايد قيمت اينترنت کاهش پيدا کند و کيفيت خدمات آن افزايش يابد، ادامه داد: قطعي کانکشن ها موضوعي است که بايد مورد توجه مسوولان وزارت ارتباطات قرار بگيرد.
وارطان با بيان اينکه ذات مجلس تذکر به قوه مجريه است و درخصوص وضعيت نابسامان اينترنت، قوه مقننه وظيفه خود را انجام داده است، گفت: کميته مخابرات مجلس بررسي وضعيت اينترنت و حل مشکلات اين شبکه را به صورت پيوسته در دستور کار خود قرار داده است.
وي گفت: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات دو هفته پيش در کميسيون صنايع و معادن حاضر شد و قول مساعد براي حل مشکلات اينترنت در کشور را داده است.
وي با بيان اينکه در زمينه حل مشکلات اينترنت بحث بر سر تعريف هاست، افزود: وزير ارتباطات اعلام کرده که ظرفيت براي افزايش سرعت اينترنت وجود دارد اما موانعي در اين ميان است که نمي توان سرعت اين شبکه را افزايش داد.
عضو کميسيون صنايع و معادن گفت: ولي در مجموع افزايش سرعت، کاهش قيمت و ارتقاي کيفيت خدمات اين شبکه در دستور کار قرار دارد و مورد پيگيري قرار مي گيرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو